فعال حقوق کودک /فعال حقوق جوان دانشجو /عضو کانون دفاع از حقوق بشر در ایران /عضو شبکه مدافعین حقوق ب

۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

دومین خودکشی نوجوانان یاسوجی ظرف ده روز؛ اینبار دختری ۱۴ ساله

ظهر امروز، دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای در شهر یاسوج با پریدن از طبقه پنجم یک ساختمان اقدام به خودکشی کرد. او دومین نوجوانی بود که در این شهر طی ده روز اخیر خودکشی کرده است. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای به نام “آناهیتا مرزبان” از طبقه پنجم یک ساختمان در بلوار سالم آباد شهر یاسوج به قصد خودکشی خود را به پایین پرت کرد. وضعیت این دختر نوجوان پس از انتقال به بیمارستان وخیم گزارش شده است.
یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “ساعت ۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای به نام “آناهیتا مرزبان” از طبقه پنجم یک ساختمان واقع در نبش فرعی ۱۳ بلوار سالم آباد شهر یاسوج خود را به پایین پرت کرد و اقدام به خودکشی کرد؛ این دختر دانش‌آموز دقایقی پس از اقدام به خودکشی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد اما وضعیت مناسبی ندارد و به شدت آسیب دیده است”.
از دلایل اقدام به خودکشی این دانش‌آموز ۱۴ ساله یاسوجی اطلاعی در دست نیست.
لازم به ذکر است کمتر از ۱۰ روز قبل، دانش‌آموز نوجوان ۱۶ ساله‌ا دیگری در روستای سروک از توابع شهر یاسوج با طناب دار اقدام به خودکشی کرده بود.
سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.
یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در جنوب غربی ایران قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر