فعال حقوق کودک /فعال حقوق جوان دانشجو /عضو کانون دفاع از حقوق بشر در ایران /عضو شبکه مدافعین حقوق ب

۱۳۹۷ مهر ۳۰, دوشنبه

خودکشی دو دختر ۱۴ و ۱۶ ساله در آبادان و سنندج

روز گذشته یک دختر ۱۴ ساله در منطقه جمشیدآباد آبادان با حلق‌آویز کردن خود، اقدام به خودکشی کرد. این دختر نوجوان در وضعیت کما قرار دارد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی تحت‌نظر پزشکان است. بنبابر خبری دیگر، رئیس اداره اطلاع ‌رسانی و روابط‌ عمومی معاونت اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت که دختر ۱۶ ساله‌ای با پریدن از روی پل شالمان به زیرگذر ۲۲ گولان شهر سنندج به زندگی خود پایان داد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دختر نوجوان آبادانی در اقدامی تلخ خودش را در راه‌پله‌های خانه‌شان حلق‌آویز کرد.

روز گذشته دختر ۱۴ ساله در منطقه جمشید آباد آبادان دست به خودکشی زد و تیم های امدادی اورژانس در محل حاضر شدند و عملیات احیاء برای دختر نوجوان که با روسری، خودش را حلق آویز کرده بود صورت گرفت.

ماموران با حضور در محل پی‌بردند دختر ۱۴ ساله قبل از این اقدام دست نوشته‌ای برای انجام کارش نوشته و خانواده‌اش وقتی به سراغ دخترشان می‌روند با جسد نیمه جان دخترشان که از راه پله آویزان بود روبرو شده‌اند.

دخترنوجوان که در وضعیت کما قرار دارد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی تحت نظر پزشکان است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده برای بررسی علت این اقدام تلخ دختر نوجوان در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

آبادان شهری در استان خوزستان است.

دختری در سنندج با سقوط از ارتفاع به زندگی خود پایان داد
به گزارش ایرنا، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی معاونت اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت: “دختر ۱۶ ساله با پریدن از روی پل شالمان به زیرگذر ۲۲ گولان شهر سنندج به زندگی خود پایان داد”.

سرهنگ علیرضا مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه عصر دیروز اتفاق افتاد، اظهار داشت: “این دختر با هویتی معلوم، ساکن سنندج پس از سقوط و پیش از حضور ماموران انتظامی توسط نیروهای امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان کوثر منتقل شد”.

وی با بیان اینکه خانواده این دختر هم در بیمارستان بر بالین او حاضر شدند، اضافه کرد: “به دلیل شدت جراحات این دختر در بیمارستان جان باخت”.

سرهنگ مرادی در خصوص علت خودکشی این فرد یادآور شد: “اطلاع دقیقی در دست نیست ولی بررسی پلیس برای روشن شدن علت در دست انجام است”.

سنندج مرکز استان کردستان حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر