فعال حقوق کودک /فعال حقوق جوان دانشجو /عضو کانون دفاع از حقوق بشر در ایران /عضو شبکه مدافعین حقوق ب

۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

صدور کیفرخواست پرونده متهم تعرض جنسی به دانش آموزان مدرسه ابتدایی در اصفهان

خبرگزاری هرانا – علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز اصفهان اعلام کرد که کیفرخواست پرونده متهم حادثه اذیت و آزار تعدادی از دانش‌‌آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان صادر شد. اوایل آذرماه خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش‌آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان منتشر شد و پس از آن تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، علی اصفهانی از صدور کیفرخواست پرونده متهم اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به اتهامات فوق به دادگاه ارسال شده است.

دادستان اصفهان پیش از این گفته بود: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس مقطع ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضایی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است بازداشت شد.

اوایل آذرماه خبری مبنی بر تجاوز به تعدادی دانش‌آموز در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهر اصفهان در شبکه‌های مجازی منتشر شد که پس از آن تعدادی از خانواده‌های دانش آموزان در مقابل این مدرسه تجمع کرده بودند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفته بود که در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش‌آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شد و فرد مورد اتهام نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده، دستگیر شده است.

پیش از این یک منبع آگاه در آموزش و پرورش اصفهان خبر تجاوز در یکی از مدارس این شهر را تایید کرد و گفته بود که فرد متجاوز بازداشت شده و مدیر مدرسه نیز از مسئولیت عزل شده است.

بنا بر این گزارش مادر یکی از دانش آموزان مدعی شده که این فرد با تهدید و سلاح سرد به فرزندش تجاوز کرده و پزشکی قانونی این موضوع را نیز تایید کرده و فرد خاطی هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر